Moje sprawdzone sposoby na lepsze rozpoczęcie dnia

1. Zrezygnuj z drzemki - nie utrudniaj sobie życia kilkoma alarmami w ciągu jednego poranka. Czy nie lepiej zrobić to raz, a dobrze, jak to mówi moja babcia Ola - ,,po wojskowemu"?

2. Poruszaj się (pajace, przysiady, joga czy co tam Ci przychodzi do głowy)- podkręcisz metabolizm, naładujesz się endorfinami na cały dzień i poczujesz falę szczęścia

3. ,,Sufituj" - poleż chwilę w łóżku, Weź kilka głębokich oddechów i pomyśl, co dobrego przyniesie dzień

4. Rozpocznij dzień z medytacją - ja na przykład uwielbiam słuchać Louise Hay i jej porannej medytacji chwilę po przebudzeniu.

4. Napij się ulubionej kawy. Tak na marginesie - nadal ją słodzisz? Może to jest właśnie ten dzień, żeby rzucić cukier w cholerę?

5. Słuchaj muzyki, która działa na Ciebie odprężająco albo daje kopa do działania

Podejdź do lustra i... szeroko się do siebie uśmiechnij. A teraz powiedz na głos swoją osobistą pozytywną afirmację

6. Załóż swój Dziennik Wdzięczności i każdego ranka wypisuj 10 rzeczy, za które jesteś wdzięczna.

7. Rób listę rzeczy do zrobienia - po co zaprzątać sobie głowę i starać się o tym wszystkim pamiętać

8. Przeczytaj jakiś inspirujący artykuł

Czeka Cię ciężki dzień? Pamiętaj o jednym - on minie, a jutro będzie nowy dzień.

A jak Ty zazwyczaj rozpoczynasz dzień?

#Emocje #motywacja #poranek #relaks #dobrerozpoczynaniednia #rozpoczynaniednia #wdzięczność #pogromczyniczarnychmyśli #męczybuły #pracowniaciałaiumysłu #coaching

Wyróżnione posty
Ostatnio dodane