Na co czekasz? Ćwicz w domu!

May 5, 2016

 

 

W końcu udało Ci się zebrać w sobie i zaczęłaś ćwiczyć w domu. Kupiłaś nawet super gadżeciarski strój do ćwiczeń. Rozpiera Cię duma i zadowolenie z siebie, że w końcu spięłaś pośladki i wzięłaś się do roboty.

Teraz pojawia się pytanie - co zrobić, żeby osiągnąć maksymalne korzyści z treningów w domu?

 

👉na początek wyłącz komórkę - jeśli nie czekasz na wyjątkowo ważny telefon. Naprawdę nigdy w życiu nie uwierzę, że świat się zawali, jeśli na godzinę o nim zapomnisz,
👉wrzuć domowe treningi w kalendarz i trzymaj się swojego planu,
👉daj sobie konkretny wycisk😉 - przecież i tak nikt nie patrzy. Gdzie indziej, niż w swoim własnym domu będziesz czuła się komfortowo z potem płynącym po twarzy, mało  tego - z potem płynącym po całym ciele,
👉miksuj ćwiczenia (jak ja lubię to określenie😀)- np. wyciskanie hantli połącz z przysiadami, wykroki połącz z unoszeniem ramion (więcej o zmiksowanym treningu już wkrórce),
👉zawsze pamiętaj o rozgrzewce i rozciąganiu - w tej kwestii nie ma żadnych wymówek
👉obserwuj się w lustrze. Po co? Po to, żeby na bieżąco sprawdzać poprawność wykonywanych ćwiczeń - koryguj błędy! Bądź swoim surowym obsertatorem,
👉trenując w domu naprawdę możesz mieć takie same efekty jak na siłowni (praktycznie każdą maszynę można zastąpić😉). Baw się - używaj ręczników - papierowych i materiałowych, ściereczek, torebek z cukrem czy mąką, korzystaj z krzeseł

 

Teraz powiedz - masz jeszcze jakieś wymówki?

Please reload

Wyróżnione posty

58 rzeczy, których prawdopodobnie o mnie nie wiesz (i możliwe, że nie chcesz wiedzieć...)

March 30, 2018

1/6
Please reload

Ostatnio dodane
Please reload