Co jeść przed treningiem

Co najlepiej jeść przed treningiem żeby osiągać najlepsze rezultaty?

Zacznę z drugiej strony - od tego, jakiego jedzenia raczej unikać przed treningiem. Przed porządnym wyciskiem na siłowni nie najlepszym rozwiązaniem jest spożywanie produktów bogatych w błonnik. Dlaczego? Bo błonnik pęcznieje w żołądku, przez to może nie ćwiczyć Ci się super hiper komfortowo.

Co jest najlepszym przedtreningowym rozwiązaniem? Połącz białko z węglowodanami, które będą doskonałym paliwem podczas treningu🔥

Pamiętaj, że mówimy tu o przegryzce przedtreningowej, a nie o dużym posiłku (myśli w stylu - mogę zjeść za dwóc, bo za chwilę i tak to wszystko spalę odkładamy wysoko na półkę). Przed treningiem naprawdę nie musisz jeść ogromnych ilości jedzenia. Kiedy za dużo zjesz grozi to skurczami i na pewno będziesz się czuła ociężale. I unikaj jedzenia, które może powodować wzdęcia, czyli np. roślin strączkowych.

Kiedy jeść? Najlepiej około 30 minut przed treningiem

Pomysły na przedtreningowe przekąski:

✅pół kromki pełnoziarnistego chleba z masłem orzechowym (najlepiej migdałowym, takim bez dodatków) ✅ jogurt grecki (najlepiej Piątnica 0%) z połówką banana ✅marchewka i garść orzechów, np. migdałów ✅ pół serka wiejskiego i /4 szklanki winogron ✅ jeśli chodzi o batony energetyczne - nie jedz całego na raz - podziel go na pół i jedną połówkę zjedz przed, a drugą po treningu

#Eat #Workout #WeightLoss #owoc

Wyróżnione posty
Ostatnio dodane